Saturday, January 29, 2011

DIRI AK KE NIE !! ..HEHEEHEH .....

10 TENTANG SAYA :
  1. nama penuh saya norhidayu marzuki..sahaja,bukan nurhidayu,bukan juga hidayu,tidak dayu..ayu nickname keluarga dari kecik ..tapi ad juga owg panggil hidayu dgn dayu..isshhh..xske !! geram ..hahaha
  2. sangat ske senyum bag apa sahaja,mesti senyum ..haha...
  3. extra ske wane itam n coklat..fakta nie semua yang kenal saya tahu kot :D
  4. ske pakai jam sangat2 taw ..
  5. lahir pada 16 jan 1991 atas katil hospital tun aminah..terkenal di kalangan saudara-mara sebagai ayu budak gongak kanak2 kan dulu..haha dan m'yusahkan owg tapi cumil"part ni rekaan ayu".heheh
  6. pandai masak sikt tapi berazam nak belajar masak mase cuti ..hehe
  7. sangat ske sakat owg ..dan kacau owg ..
  8. ske tgk cte malay ..dengar lagu jwang hehe..layan perasaan..rock2 pn ad jugak ..
  9. saya study sambil dengar lagu ..kalau x ,,zzzzz la jawabnya..
  10. tak ad boyfriend tp tetap masih menunggu si dye ..relax jer ..sbb ad kawan2 dan saudara-mara yg gempak..



ha ini lah saya masih kanak2 kan dulu ...
kan saya gongak.hehe tapi skrg gigi saya dah penuh ..





10 PERKARA MENAKUTKAN SAYA :
  1. kilat dan petir,kalau dengar lagu sanggup tutup hp ..hehe
  2. hilang owg2 yg saya sayang .
  3. hantu dan segala makhluk halus .
  4. sakit dan mati .
  5. repeat mana2 paper..tak sanggup
  6. ular.
  7. jatuh cinta dengan owg yang salah .
  8. acidentt..
  9. hilang kawan 
  10. allah 


10 PERKARA YANG SELALU SAYA SEBUT

  1. Ermmm
  2. mak nie kan
  3. entah lah
  4. issshhh
  5. xde pe lah .
  6. alaaa
  7. agaknye kot
  8. tengok keadaan
  9. mungkinlah
  10. ske nak ..


10 PERKARA YANG AMAT BERNILAI :
  1. famly tercinta
  2. saudara-mara
  3. sahabat-sahabat
  4. si dye ..insyallah
  5. hp saya 
  6. bantal mucuk saya 
  7. myself,mestlah tak boleh jual murah.penat mak ayah besarkan saya..hehe
  8. netobook saya ..susah nak dapat.haha
  9. jam saya ..xdelah mahal sgt
  10. perfume saya 



PERTAMA KALI "DALAM HDUP SAYA "

  • ORANG PERTAMA PERNAH SAYA SAYANG CINTA KAN DYE ...









ha ini lah saya sekarang nie ..makin cumil kan ..
heheh ..angkat bangkul sendiri ..
saya ske nak edit2 gambar saya sendiri ..
xcantik pnn nt gambar saya jugak ...







1 comment: